phoneשירות לקוחות
04-8471295/255

חדשות ועדכונים

נסיון
 

חדש במלאי - Vecton 15W-40 ----------------------------------אחד השמנים הנפוצים ביותר של קסטרול לאורך השנים היה ה...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Saturday, 23 January 2016
 

חדש במלאי - Castrol Magnatec 5W-30 A5----------------------------------------------------לאחרונה קיבלנו את המוצר החדש ...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Wednesday, 7 October 2015
 

חדש במלאי, ----------------שמן Edge professional V 0W-20 באריזות של 1 ליטר, מתאים במיוחד לוולוו פרטיות חדשות, השמן מאו...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Sunday, 2 August 2015
 

חדש במלאי - Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9--------------------------------------------------------אנו בקסטרול ישראל, גא...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Wednesday, 1 July 2015
 

חדש במלאי - Magnatec diesel 5W-40 DPF--------------------------------------------------שמן מנוע סינתטי מלא לרכבים פרט...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Sunday, 28 June 2015
 

מוצר השבוע - Castrol Magnatec Professional A3 5W-40I------------------------------------------------------------------...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Monday, 20 April 2015
 

חברת המשאיות מאן, ממליצה על שמני קסטרול-----------------------------------------------------------הבחירה הראשונה של שמ...

Posted by ‎קסטרול ישראל‎ on Friday, 17 April 2015
 
 
 
 
 
 
 
 

GTX 10W40 1L

לאחרונה הוספנו עוד שני מוצרים למגוון השמנים לרכבים פרטיים. GTX 10W40 1L וגם GTX 20W50 1L. 

 סדרת ה GTX הקלאסית של קסטרול מיועדת לרכבי בנזין או דיזל קל ומעניקה להם הגנה מושלמת למנוע במיוחד מפני הצטברות של בוצה, שכל כך אופינית לשמנים זולים העשויים מחומרי גלם לא איכותיים.

אין אפשרות לראות הצטברות בוצה זו, מבלי לפתוח את המנוע אבל זה יכול לפגוע בביצועים ולגרום לתקלה במנוע בטרם עת. 
כדי להגן על המכונית שלך מהצטברות בוצה מזיקה זו השתמש בשמן Castrol GTX.

 

חדש בקסטרול ישראל, תרסיס סיליקון לטיפול וחידוש חלקי פלסטיק וגומי לרכב דו גלגלי ולשימוש כללי.

 

לחצ/י לקבלת דף המוצר

silicon spray

מבצע מונדיאל
 
20140512 135456



רוצים לזכות בכדורגל של קסטרול ופיפ"א המשווק לכבוד מונדיאל 2014?

 אם כן, העלו תמונה שלכם לדף הפייסבוק של קסטרול ישראל  עם מיכל שמן חדש של קסטרול, ספרו לנו היכן קניתם את המוצר, תנו לנו like ואולי תזכו בכדור כדורגל של קסטרול ופיפ"א למונדיאל 2014 + חולצת משחק (ראו תמונת הכותרת). 


·         המבצע עד גמר המלאי.

·         השתתפות מותרת ללקוחות פרטיים בלבד.

·         ההשתתפות אסורה לעובדי נ.פלדמן ובנו בע"מ וללקוחות המסחריים של החברה.

·         החברה רשאית להחליט על הפסקת המבצע בכל עת.

·         ההשתתפות היא מגיל 16 ומעלה.

 

 

 

חברת פולקסווגן הציגה את תקני השמנים של הרכבים בקבוצה באמצע שנות ה 90 של המאה הקודמת. מאז התקנים הללו משמשים את המערך הטכני בעולם כולו לבחירת השמן המתאים לרכב המטופל. התקנים הללו מתייחסים לרכבי פולקסווגן,אוודי,סיאט וסקודה.

אז לפני שאת/ה מוזג/ת או מוסיפ/ה שמן למנוע הרכב שלך, כדאי לבדוק שהשמן עומד בתקן של היצרן ומאושר על ידו.  להלן הסבר קצר על התקנים הנפוצים כיום ברכבי קבוצת VW. למותר לציין ששמני קסטרול המיוצרים בשיתוף פעולה עם חברת פולקסווגן העולמית, הם המתאימים ביותר לרכבך.

VW 500.00 – זהו תקן המתייחס לרכבים עד שנת 1999, מדובר על שמנים עם תקן  צמיגות SAE 5W-X/ 10W-X התקן מתאים לרכבי בנזין, התקן פורסם ב מרץ 1997.

VW 501.01 – גם התקן הזה מתייחס לרכבים עד שנת 2000, התקן בדרך כלל מופיע בשמנים בעלי צמיגיות 15W40  / 10W40. התקן פורסם במרץ 1997.

VW 502.00 –  זה התקן שהחליף את התקנים הישנים, התקן מתייחס למנועי בנזין ומומלץ למנועים העובדים בתנאי מאמץ, השמן אינו לשימוש במנועים בהם מרווחי השירות משתנים ואינו מתאים למנועים הזקוקים לשמנים בתקנים האחרים של הקבוצה.

VW 503.00 –  מתאים למנועי בנזין עם מערכת להארכת מרווח הטיפולים, עומד בתקן ACEA A1 ובצמיגויות 0W30 / 5W30.

VW 503.01 – תקן מיוחד לרכבי AUDI RS4,TT, A6,A8 V12.

VW 504.00 – התקן הזה מחליף את התקנים 503/503.01, השמן מתאים למנועים עם דרישות התקן איכות הסביבה יורו-5

VW 505.00 –  מתאים למנועי דיזל ברכבי נוסעים, רכבים ללא מערכות DPF. הצמיגויות המתאימות 10W40/ 5W40/5W30.

VW 505.01 – זהו תקן לרכבי דיזל עם טורבו, עומד בתקן ACEA-B4  צמיגות השמן 5W40.

VW 506.00 – זה שמן המתאים לרכבי דיזל עם מרווחי טיפול ארוכים עד 50.000 ק"מ או שנתיים. לא מתאים למנועים עם משאבת הזרקה אחת. לרכבים אלו מערכת המתריעה על הצורך בהחלפת השמן. צמיגות השמן 0W30.

VW 506.01 – שמן למנועים עם יחידת הזרקה מיוחדת, מנועים עם מרווח טיפולים ארוכים של עד 50.000 ק"מ או שנתיים, לרכבים אלו מערכת המתריעה על הצורך בהחלפת השמן.  

VW 507.00 – שמן דל אפר, מתאים למנועים העומדים בתקן איכות הסביבה יורו 4. השמן מתאים כמעט לכל מנועי ה AVG מנועי דיזל משנת 2000 ועד היום. השמן אינו מחליף את השמן העומד בתקן 506.01.

VW 508.00 – עדיין לא פורסם, קרוב לוודאי שהתקן ידרוש שמנים דלי אפר עם יכולות לחיסכון באנרגיה.

 

כתבה זאת מבוססת על הפרסום באתר oilspecification.

Castrol Syntrax limited slip 75W140 הוא שמן ממסרה סינטטי מלא המתאים לגירים הייפוידים קונבנציונאלים ומוגבלי החלקה.השמן הוכיח את עצמו ברכבי מירוץ בעלי דיפרנציאלים מוגבלי החלקה. השמן מאושר לשימוש ברכבי BMW מסדרת M ובדיפרנציאלים של מרצדס  מסדרת AMG.

 

לפרטים נוספים ולדף המוצר, כנסו לדף המוצר בקטלוג המוצרים באתר.

 

syntrax ls 75w140

קסטרול  Elixion  5W-30 הוא שמן מנוע דל אפר והוא השמן המוביל את שמני המנוע של קסטרול לרכבים כבדים, משאיות ואוטובוסים. השמן תוכנן במיוחד כדי להפחית את צריכת דלק ומותאם לצרכי ציי הרכב המגוונים.

 

חברת הונדה וקסטרול אירופה, הודיעו ב 2013 על שיתוף פעולה. במסגרת ההסכם, חברת קסטרול מייצרת שמנים בפיתוח משותף עם הונדה. שמנים המבטיחים סיכה משובחת למנועים המתקדמים של הונדה, מנועים העומדים בלחצים גבוהים במיוחד. 

 

יצרן המכוניות BMW כמו יצרנים אחרים, מפרסם תקנים לשמנים המשמשים בדגמים השונים. כדי לאפשר לבעלי רכבי BMW להבין איזה שמן מתאים להם, הנה סקירה קצרה שתבהיר לכם איזה שמן מתאים ל BMW שלכם.

 

לאחרונה התחדשנו במוצר חדש מסדרת מגנאטק של קסטרול.

 

לאחרונה הוספנו למגוון המוצרים של קסטרול בישראל, שני מוצרים חדשים. שמן הידראולי 68 ושמן אוניברסלי (STOU) לציוד חקלאי.

השוק בישראל רווי בשמנים הידראולים ואוניברסליים ברמות מאוד נמוכות. שימוש בשמנים של קסטרול מבטיח לכם מוצר קפדני המיוצר משמני הבסיס באיכות הגבוהה ביותר.

לקבלת פרטים נוספים, מצ"ב הקישורים לדפי המוצרים באתר.

 

Castrol Agri MP

 

Castrol Hyspin AWS 68

 

 

דרוש נציג מכירות שמנים לאזור הצפון. 

 

שמן לאופנועים, סינטטי מלא, עם מנועי 2 פעימות, מתאים במיוחד לאופנועי שטח Hard enduro וטיסנים.

השמן משמש בכלים הזקוקים לשמן מתקדם המתאים למאמצים הן של כוח והן של מהירות.

 

דף מוצר

לבקשת לקוחות רבים שלנו, השקנו לאחרונה עוד מוצר מסדרת קסטרול Edge הפעם בצמיגות של 5W40.

לידיעת בעלי מוסכים לרכבים פרטיים, טנדרים ורכבים דו גלגליים, אצלנו בקסטרול, תוכלו לרכוש את השמן למוסך גם בחביות של 208 ליטר.

חדש על המדף. שמן קסטרול לאופנועי BMW. 

במסגרת הפעילות שלנו לעידוד הספורט המוטורי בישראל. השתתפנו בפעם הראשונה כנותני חסות לבעלי רכבים שנטלו חלק בארוע המוטורי "מהיר ועצבני" שנערך בים המלח. הנה מספר תמונות מהארוע. 

 

עכשיו גם לקסטרול ישראל יש מוצר המתאים לרכבי פורד/מזדה ועוד מגוון של רכבים פרטיים.

לאחרונה השקנו את עמוד הפייסבוק של קסטרול ישראל. בעמוד תוכלו להתעדכן בכל מה שקורה. מוצרים חדשים, אירועים, מבצעים ונקודות מכירה חדשות.

 

כתובתנו בפייסבוק: www.facebook.com/castrolisrael

 

 

חברת צ'מפיון מוטורס ערכה לאחרונה כנס מנהלי מחסנים של מוסכי הרשת. בכנס הצגנו את שמני קסטרול ושיתוף הפעולה ההדוק בין חברת פולקסווגן העולמית על כל מותגיה, צ'מפיון מוטורס וחברת קסטרול. לידיעתכם שמני קסטרול המיועדים לרכבי פולקסווגן, סקודה,אוודי וסיאט, מיוצרים בשיתוף פעולה בין מהנדסי פולקסווגן וקסטרול.

Alpha SP range, שמנים לממסרות תעשייתיות העובדות בלחצים גבוהים במיוחד. כיום אפשר להשיג אצלנו את השמנים הללו בצמיגיות של: ISO 150/220/320, באריזות של 20 ליטר.

באביב האחרון יצאה משלחת לקוחות נבחרים לביקור מקצועי במרכז הפיתוח של קסטרול בבריטניה. הסיור כלל שני ימי עיון במרכז הפיתוח השוכן בעיירה ציורית הנקראת Pangbourne ונמצאת כשעתיים נסיעה מערבית ללונדון.

משחקי יורו 2012 אשר נערכו הקיץ בפולין ואוקראינה, סיפקו לאוהדי הכדורגל חוויית צפייה מרגשת.

מיטב נבחרות אירופה על שלל הכוכבים, הפגינו רמה גבוהה ומבול של שערים. חברת "קסטרול" נמנית על נותנות החסות הרשמיות של הטורנירים הגדולים בעולם.

שמן המנוע של קסטרול Edge 10W60 הוא משמני המנוע המתקדמים ביותר. זהו שמן על בסיס סינטטי מלא המיועד למנועים העומדים בלחצים מוגברים מאוד. השמן מאושר ע"י חברת BMW עבור סדרת ה M וסדרת ה Z8 היוקרתיות.

האובססיה של קססטרול לאופנועים כבר נמשכת יותר ממאה שנים. קסטרול לא מתפשרת באיכות השמנים המיוצרים על ידה ,זאת כל אופנוען יודע.

אנו שמחים להציע לכם את שמן קסטרול Magnatec 5W30 A1 המתאים למנועי פורד המתקדמים ביותר. 

 בעבר ציי המשאיות והאוטובוסים השתמשו בשני סוגי שמן עיקריים שהתאימו לכלל הרכב הכבד בשוק. היום המצב הוא שונה לחלוטין.