phoneשירות לקוחות
04-8471295/255

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. במידה ויש צורך במידע נוסף או עזרה, אנא צרו איתנו קשר במייל, שלחו הודעה בעמוד צור קשר, או התקשרו אלינו ונשמח לעזור!

משלוח עד הבית

ההזמנות נשלחות ע"י חברת שליחויות עם שליח עד הבית. עלות המשלוח הינה 30 ש"ח אשר יתווספו לעלות ההזמנה.
ההזמנה תישלח אליכם תוך 3-7 ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה באתר.
משלוח עד הבית פעיל בכל חלקי הארץ, המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד.
במשלוח למקומות מרוחקים במיוחד, קיבוצים ומושבים בקצוות הארץ, ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח. במקרים אלו זמני המשלוח עשויים להתארך עד לכ-10 ימי עסקים.
תקף להזמנות שיבוצעו בימים א'-ה' עד השעה 16:00, לא כולל הזמנות שיבוצעו בשישי-שבת או חגים. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.

איסוף עצמי מהיבואן – חינם

לא רוצים לשלם על שליח עד הבית? רוצים לבוא לבקר אותנו בעצמכם? אין שום בעיה, אפילו נשמח!
כל שנותר לכם הוא לבחור באיסוף עצמי ולבוא לאסוף את ההזמנה...
ניתן לאסוף את ההזמנה כיומיים מהרגע שההזמנה אושרה במערכת. אנו נשלח לכם אימייל אישור שההזמנה מוכנה לאיסוף עם כל הפרטים הרלוונטים, אז אנא רשמו בהזמנה כתובת אימייל שבשימוש ואל תשכחו לבדוק את המייל שלכם .
במידה ומסיבה כלשהי לא קיבלתם תוך 48 שעות ממועד ההזמנה אימייל אישור שההזמנה שלכם מוכנה, אנא צרו איתנו קשר.
איסוף עצמי בימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 בתיאום מראש בלבד - רח' יוסף לוי 15, מפרץ חיפה.

מדיניות ביטול עסקה, החלפה וקבלת זיכוי לפריטים שנרכשו באתר

  • ניתן להחזיר כל מוצר שהוא, מכל סיבה שהיא וללא כל שאלות (חוץ מכאלו הנועדו לגרום לכם להיות מרוצים ולנו להשתפר) תוך 30 ימים מיום רכישתו בתיאום.
    החזרת המוצר תעשה באמצעות שליח, אותו נוכל לתאם עבורכם) צרו איתנו קשר צורך התיאום). ניתן כמובן גם להגיע למחסננו עם המוצר באופן עצמאי.
    כנגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי, זיכוי או החזר כספי.
    החלפת מוצרים תעשה בכפוף לזמינותם במלאי.
    יתקבל רק מוצר שלא נפתח ולא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ובצרוף חשבונית הקנייה.
    הלקוח אחראי על תשלום עלויות המשלוח של המוצר אותו הוא מעוניין להחזיר או להחליף. עלויות המשלוח הראשוניות בהתאם לעסקה המקורית לא יוחזרו.
    הזיכוי תמורת מוצר שהוחזר הינו זיכוי כספי מלא אשר יתקבל חזרה לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה. הזיכוי יעשה לאחר שהמוצר הגיע בחזרה למחסן הראשי.
    יודגש כי במקרה החריג של פגם במוצר, או בטעות בהזמנה שנגרמה על ידינו, הנושא יטופל על ידינו בהקדם האפשרי וללא כל עלות נוספת.